9.11.2013

Darling fade away

Oho, täällä on ollut hieman hiljaista.
No mutta tässä lista siitä, mitä oon tehnyt lähi aikoina.

OLEN
ollut yksin kotona 12 päivää
lukenut kokeisiin
pitänyt sleepovereita tyttöjen kanssa keskellä viikkoa
stressannut
pelännyt
yrittänyt opetella soittamaan TÄMÄN kappaleen pianolla
nähnyt kummallisia unia, joita on mahdoton selittää

5-horz

lukenut vielä vähän lisää kokeisiin
käynyt jeppiksessä keikalla
nauttinut hiljasuudesta
lukenut TÄMÄN ihanan tytön blogia ja rakastunut
kuunnellut parasta musiikkia
vaihtanut järjestystä mun huoneessa
kahvitellut tai pitänyt teehetkiä mun ihanien ystävien kanssa
tylsistynyt yksinäsyydestä

8

fiilistellyt joulua ripustamalla jouluvaloja mun huoneeseen
miettinyt liikaa asioita
ahdistunut tästä pimeydestä
lukenut maailman parhaimman kirjan
ja rakastunut tämän kirjan päähenkilöihin
ollut marien ja heidin synttärikakkukahveilla
selvinnyt koeviikosta
nauttinut
+varmasti paljon muutakin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
18-year-old girl from Finland.

Lukijat

Blogiarkisto